Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.
ΙΣΤΙΑΙΑ

Search Our Site

Δελτίο Τύπου Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο (6 Μαρτίου), πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 13 Μαρτίου 2018 στο σχολείο μας σχετική εκδήλωση με σκοπό την περαιτέρω ευαισθητοποίηση των μαθητών στο ανησυχητικό αυτό φαινόμενο της βίας και την επαγρύπνηση όλης της σχολικής κοινότητας για την έγκαιρη παρέμβαση, ώστε να περιοριστούν οι πιθανότητες εκδήλωσής της και να αποτραπούν οι αρνητικές της συνέπειες στις διαπροσωπικές σχέσεις των παιδιών.

Πιο συγκεκριμένα, ο Διευθυντής Κος Μουργιάς Χρίστος με power point ενημέρωσε τους μαθητές εκτενώς για το πρόβλημα της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, ενώ παράλληλα ακολουθούσε συζήτηση συντονισμένα και με βάση συγκεκριμένους άξονες, θέματα και περιστατικά που σχετίζονται με τη λεκτική / σωματική βία και τον εκφοβισμό και τα παιδιά εξέφρασαν τις απόψεις τους, τις ερωτήσεις τους και τους προβληματισμούς τους.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης υπογραμμίστηκε το δικαίωμα του κάθε παιδιού να έρχεται στο Σχολείο χωρίς να φοβάται, η ανάγκη της επικοινωνίας και της λεκτικής έκφρασης των συναισθημάτων και η υποχρέωση όλων να προστατεύουν και να ενισχύουν με τη φιλία τους τα παιδιά που κινδυνεύουν να γίνουν θύματα σχολικής βίας και εκφοβισμού. Παράλληλα, προβλήθηκαν σύντομα βίντεο με αντίστοιχο περιεχόμενο τα οποία προβλημάτισαν τα παιδιά και σχολιάστηκαν εκτενέστερα.

Στην συνέχεια όλες οι τάξεις με τους δασκάλους έφτιαξαν συνθήματα φιλοτέχνησαν σχετικές αφίσες ενώ Η Κα Δρίτσα Μαίρη με το τμήμα της (ΣΤ2) έκανε δραματοποίηση και παιδαγωγική αξιοποίηση μιας ιστορίας από το πρόγραμμα ΔΑΦΝΗ ΙΙ συγκεκριμένα με την ιστορία «ΜΟΝΑΞΙΑ ΜΟΥ ΟΛΑ»

-- ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΟΥΣ --

Όλα τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν αποκλειστικά αυτούς που τα υπογράφουν και οι οποίοι είναι και υπεύθυνοι των γραφομένων τους. ο ΔΙΑΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για τις απόψεις που εκφράζονται, όταν αυτές υπογράφονται.